Lola gillar din mammas bulldeg,

Michelle om Schoolhost:
Elin din lilla bajsis blogga mera puss pussa lööövvv you vi vann ahahahaahaha Vi är beeeeeessstttt.

Svar: Haha gammal kommentar dethär :P VI VANN JAG VEEET! (Y) Men arå jag ska blogga på!


Jacob om Schoolhost:
förihelvete vi hade inte ens börjat åka men jag gjorde den där minen :'(

Svar: Haha, fegiiis :D


Anonym om Schoolhost:
lägg upp bild på kläderna till skolavslutninggen och kläderna du beställade från halens! :D

Svar: Har lagt upp bilder på hur jag såg ut på skolavslutningen nu :) Halens kläderna orkar jag inte klägga upp^^

Tovis :D om I can't take no more, never, ever felt like this before:
*I CAN'T TAKE IT TAKE IT TAKE NO MORE, NEVER FELT LIKE FELT LIKE THIS BEFORE

Haha ;D

Svar: Jag veeeeet din korv!!!! Skulle bara göra om den lite.. :D<3


<3 om Schoolhost:
Vet du vart på Mallis som Jessica åkte till? Kram :)

Svar: Hon har vart i Cala dor :) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm