Schoolhost

Chacha.
Idag har jag, Michelle och Cansu vart schoolhost. Vi har typ ställt ner alla stolar i matsalen, vattnat blommor, puttsat fönster och sen skulle vi städa men de ville vi ju inte riktigt så de struntade vi i :) Sen var klockan typ halv 12 och då sa vår mentor att vi kunde gå hem! Så a, slutade tidigt idag. När mamma kommer hem så ska vi åka och köpa kläder till skolavslutningen, för jag har forfarande inte gjort de! :O

Idag fyller iallafall min fina tjej Donja år :) Stoooort grattis!
Och Jessica åker till Mallliis! Hon kommer hem natten innan skolavslutningen och hon kommer att vara såå brun!
Eller, om det blir fint väder där då ;)


Jacob, jag, Kakan och erik som sitter i katapulten :)


Jag, axel och Elliot :D

Inne i spgelrummet. .:)

Hahah cha! läget!?

Hej Elin du ser bedrövlig ut! -jo, tack jag vet! :)
När vi åker twister!


YAY! vann en basketboll!



Igår på gympan så tagga vi till Kanaan och dom som ville bada fick de.. Men jag avstog liksom :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Elin din lilla bajsis blogga mera puss pussa lööövvv you vi vann ahahahaahaha Vi är beeeeeessstttt.

2011-06-01 @ 11:27:55
URL: http://onlymichelle.blogg.se/
Postat av: Jacob

förihelvete vi hade inte ens börjat åka men jag gjorde den där minen :'(

2011-06-01 @ 16:57:31
Postat av: Anonym

lägg upp bild på kläderna till skolavslutninggen och kläderna du beställade från halens! :D

2011-06-02 @ 13:25:06
Postat av: <3

Vet du vart på Mallis som Jessica åkte till? Kram :)

2011-06-12 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm