I can't take no more, never, ever felt like this before

Chachachahcachachacahchacahaaa! Hur är läget? De rullar på asso :) Idag har jag blivit bruuun so beat it!
Hade inget att göra på dan idag så jag tog oliv-olja och smörjde in mig själv.. :) Sen la jag mig ute i solan med musik och bara blev brunare, brunare och brunare :D Haha fick faktiskt rand!

Men sen så vare träning. Och vi kom en kvart försent för tåget vi skulle ta var 40 min försenat och då tog vi en annan väg som typ också tog evigheter -.-'
Och Erik hade lite nyheter när vi kom dit.. Vi kommer inte heta Spånga Vikings längre :( Vi ska inte ens sammarbeta med Solna vikings. Vi ska heta Spånga basket!? Är lite sad över de.. :/ Men erik ska fixa att vi fortfarande får gratis inträde till herr och dam matcher och att vi typ har prisutdelningar tillsammans. Och sne ska vi få ni ass (assisterande) coach! Och det är jag faaktiskt glad över för vi ska få Emma som kör i damlaget och hon är typ stööörtskön och jag gillar henne staarkt! :) Så det lättade på trycket lite.
Men nu ska jag kolla annat. Byebye :*

(min sladd är hemma hos mamma så kan inte ladda över bilder..)

old pic..

Kommentarer
Postat av: Tovis :D

*I CAN'T TAKE IT TAKE IT TAKE NO MORE, NEVER FELT LIKE FELT LIKE THIS BEFORE



Haha ;D

2011-06-10 @ 12:21:47
URL: http://photoismymotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm