Maj 21, 2011

Bo om cp vi kommer förlora..:
Tyvärr hade du rätt och på vilket sett dessutom, fjollor :(

Svar: Jo det var ju så =/


Emma Jonsson ([email protected]) om Oh maj gaaad!:
Hej, jag vet att du skrev detta inlägget för länge sedan, men jag har letat och letat efter en zebratapet, men lyckas inte hitta någon. Såg att du skrev om någon sådan. Så vet du vart man kan få tag på det/var har du köpt din? Maila gärna mig eller skriv på min blogg! /Emma

Svar: Jo visst jag skriver i din blogg :)

Michelle om Oh here comes gravity!:
Din header var ju fett fin <33

Svar: Haha tack så mycket :) <33


Olvan om not in a big blogmode..:
Men guud la du upp den???!!!! :-o :-D <3

Svar: Haha såklart! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm