Oh maj gaaad!

Hejhej.
I'm tireeeeed!
Så att ni vet!
Trevlig träning idag, oh ja!
Missade tyvärr herrmatchen som tydligen var asbra bara.
Jag visste inte ens att vi fick gå på dam/herrmatcher iställer förträningarna ;O
Anw.
Tänkte påbörja min engelska läxa (y)
Sen ska jag sova. Jajjamensan!

imorgon ska jag antagligen till Sundbyskolan med Jessica Warren.
Hon skulle typ göra nått där.
Så jag hänkar! Hihih.. vad fult.. hänkar..
Fult ord! :D
Nej!
Nu ska jag berätta om mitt skåpproject!
Mitt skåp ska gläänsa!
Måste köpa en burk och ett pennskrin, sen ska jag få skrivhäften från mammas jobb.
Men tills dess så har jag Zebrarandig självhäftande typ tapet?
Nått sånt. Det ska jag iallafall säta på insidan av mitt skåp.
Sen ska jag ha fint.
Pluss en massaa klistermärken! 8-D
Sen ska jag ha mina skor i klassrummet ås att mitt skåp inte ska stinka så mycket..
Det gör de nu ;$


Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Hej, jag vet att du skrev detta inlägget för länge sedan, men jag har letat och letat efter en zebratapet, men lyckas inte hitta någon. Såg att du skrev om någon sådan. Så vet du vart man kan få tag på det/var har du köpt din? Maila gärna mig eller skriv på min blogg! /Emma

2011-05-18 @ 09:04:01
URL: http://cargo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm