Jag svarar på era frågor nu, e de chill!? :D

bella om King of the.. something:
AAAAAAAAAAAAAW. Vad har hänt Elin?... Varför är du så snäll mot mig? :/ nä jag drev. Haha och det är bra att jag har dig gulleeegull! <3
Svar: Hahaha aldrig att jag skulle vara snäll mot dig!? ;) PUUSSS :*<3


petra om Jag är ingen rasist, jag är pianist, jag trycker ner både vita och svarta!:
Den är så jävla hemsk :( Kan inte förstå hur man kan vilja spela en sån roll som dom killarna gjorde
Svar: Jag vet den var faktiskt väldigt läskig att se på :O Killarna fick väll antagligen mycket betalt för de..

Tovis :D om Jag är ingen rasist, jag är pianist, jag trycker ner både vita och svarta!:
"Det handlarom en tjej som typ blir våldtagen och grejer...rekomenderas!" Haha, det lät lite kul ;D
Svar: Hahaha jaa, men de var ju så xP

Tovis :D  om Ella le gusta la gasolina, da me mas gasolina
har antonia en ny blogg :O?
Svar: nej, jag hittade den där bilden i hennes gamla arkiv ;)

Bella 1.70 om Asso.. Jag har aldrig ätit Ben and Jerrys..:
Jag har inte heller smakat den glassen! GIVE ME FIVE!,<3
Svar: Haha YAY! *fiiive* ;) <3

kakabestisfestis om Behöver hjälp!?!?!?:
sv; JAAA DET VILL DU! :D och behöver :O men du får fixa en ny blogg först, howlowcanyougo.blogg.se va fett tjockis tufft! :D
Svar: A det vill jag :D A det behöver jag.. :O  Hihihi, jag vet inte vilken jag ska väälja!
tova om Behöver hjälp!?!?!?:
men kör ngt i stil med ditt namn och nåt utryck lr typ bara nån variation på ditt namn ;)
Svar: Huumm.. Ja vi får se om jag kanske kommer på nått då! :)

bellau om Behöver hjälp!?!?!?:
elinrindemar.blogg.se - är ju ganska enkelt att komma ihåg, lättare än howlowcanyougo and itiselin.. men hlcyg (howlowcanyougo) va också coolt :)
hahah vet själv nt va ja skulle tatt :P<3
Svar: Jo de är de ju de..  Jag vet inte  heller! :(<3

Michelle om Behöver hjälp!?!?!?:
jag tycker elinistheshit de e coooollltt :D <33333
Svar: Hahah okej :D tack för hjäälpen :*<3333

Beeeella :D om Behöver hjälp!?!?!?:
Elin du måste ta, elinistheshit! Fatta coolt,och du är ju coool! :D <3 haaah!
Svar: Jo det skulle kanske vara coolt.. :)  haha visst e jag! ;D <3<3

MEEEEEH om Behöver hjälp!?!?!?:
MEEEEh detta tog ju mer än 2 minuter att skriva...
Svar: Då har väll du antagligen suuper korta fingrar eller en väldigt trögtänkt hjärna? :D Men jag ber om ursäkt över att det tog mer än 2 min Herr "MEEEEEH" :)

Anonym om Behöver hjälp!?!?!?:
Rinder.blogg.se är ju de coola klassiska ju! :0<33
Svar: Haha jo men den ser ju så konstig ut i vissa internetandvändare (eller vad det heter) så jag måste byta! :) <3 Skriv namn nästa gång förresten :*

michelle om Min blogg är typ rosa nu va?:
sv: aha :D
Svar: Ye :D

michelle om Min blogg är typ rosa nu va?:
Asså inte aha som att jag inte visste utan aha håller med :D hahhhaa
Svar: Haha, jo jag förstog nästan de ;)

Tovis :D  om Min blogg är typ rosa nu va?:
Din blogg är svart i google chrom ;O
Svar: Hmm.. Det beror väll antagligen att den inte har upptaderats isåfall :) Den blir nog rosa snaart!

Anonym om Min blogg är typ rosa nu va?:
bloggen e vit :o
Svar: Då beror det antagligen på att du ändvänder den nya Mozilla eller explorer. Som sagt, så ser den konstig ut i just dom 2.
Skriv ditt namn! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm