Jag är ingen rasist, jag är pianist, jag trycker ner både vita och svarta!

Cha på er :)
Igår sov Donja över hos mig och vi kolalde på väärstabäästa filmen! Grät nästan.
Den heter "Säg att du älskar mig" och handlar om en tjej som typ blir våldtagen och grejer. Rekomenderas!
Men idag ska jag och Donja vara med Beeelllaa. Och igentligen skulle vi taggat hem till Donja nu, men pappa säger att mamma är påväg hit så jag måste stanna här ett tag och äta silllunch.. Jag gillar inte ens sill! :(
Men aja, sen kan jag gå.

Och ni ser den ljushåriga killen till vänster, han dog 2006 :( Han han inte ens se sin egen premiär försen han dog.

Kommentarer
Postat av: petra

Den är så jävla hemsk :( Kan inte förstå hur man kan vilja spela en sån roll som dom killarna gjorde

2011-07-09 @ 17:26:56
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: Tovis :D

"Det handlarom en tjej som typ blir våldtagen och grejer...rekomenderas!" Haha, det lät lite kul ;D

2011-07-09 @ 20:33:43
URL: http://photoismymotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm