You're going home whit me tonight

Hejhej mannen i brallan :)
Idag så skulle Emma (En tjej i damlaget) träna oss för Erik är typ i Ungern tror jag det var..
Men iallafall skitbra träning :) Fast trodde jag skulle dö ett tag när vi hade fys i hallen.. Hon är såhääär mcyket hårdare än Erik! Fast är ju ioförsig bra :) Om hon hade haft alla våra fysträningar skulle jag bara bestå av muskler vid detta tillfälle :) Sen sprang vi runt Råstasjön också, trevligt.

Men imorgon ska jag faktiskt åka ner till Hästholmen, ligger någonstans typ.. För att min faster fyller 40 så vi ska liksom fira henne :)

Och btw så ska jag börja gymma varannan måndag :D Om jag inte redan sakt de.. Har lite dåligt minne sådär.. :) Men på måndag ska jag gymma. Fast på Mammas jobb för annars måste man typ va 15 ;O

Vi skulle liksom ha en redovisning på so:n idag.. :) Jag var en ful grej som var storyteller :D
(Alla var tvunga att göra masker som man skulle ha på sig.. Jag vet min var skitfin!)

Jacob, Jessica och jag.. Jessica är ju en varg dårå om ni undrar.. :)

Emma skrev sin autograf på Olivias rygg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm