You cry, I smile

Tjeeena! 
Jag har kommit på att de är mycket, mycket varmare i hallen nu när de är sommar och det är typ fett jobbigt bara så ni alla vet! *geni!* 
Haha men på väg till träningen så kom jag på att jag glömt mitt busskort hemma hos Donja när vi var där. Så jag var tvungen att först gå till henne efter träningen och sen vänta på bussen i typ en evighet.. 
Men hemma Hos Donja så så typ körde vi basket på deras minimini korg :) Och sen typ trickfilmade vi med min mobil.. :D Haha vi ser ut som proffs på vidoen mannen!
Aja, min stackars bror ligger här rummet brevid med 40 graders feber.. Stackarn!!!
Haha.. :D
Ha en bra kväll.
Höhö.. Tuung snubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm