Vill du aktivera filtangenterna?

Hejhej och återige hej.
Förlåt för min dåliga upptatering idag.. Men jag åkte och köpte lite kläder med Tova och Antonia på dan och jag hann inte blogga innan det, och sen har jag inte haft en dator och gjort annat.

Men jag köpte 2 tröjor. Sen så var jag ju i vällingby med mamma igår, då köpte jag en tubtopp, ett par jeansshorts, örhängen och Grafittinagellack.
Sen efter det så följde jag och  Tova med på Antonias dansträning.. :) Mihihih.. Det var aaskul :D Jag och tova lärde oss how to do it lite i slutet asso ;)
Sen när jag kom hem så åkte jag och kollade på min syrras dansuppvisning. Haha och Amy dimon (vet inte hur hon stavas) var där! Gahaha jag höll på och garva ihjäl mig fan :D Ogillar henne starkt..
Men min syrra fick iallafall krama henne och en autograf, så hon va nöjd.


Igår hemma hos Adam.

Töntar vill inte visa sig på bild..

Hej fulis :)

Tovas groda som hon köpte idag.. :)

Hej jag är ett särbarn hur står det till? :)

Inne på Antonias Dansskola.. :D

Nicolines grupp uppträder..

Shorts från H&M -199 kr

Tröja ginatricot -99 kr. (mycket finare på ;O)

Blus Giantricot -199 kr (sääämst bild jag vet)

tubtopp H&M. -79.50 kr.

Graffitinagellack från Kicks. ? kr

Kommentarer
Postat av: Bella

Den där typ grodan tova åt,har jag också ätit i vällingby! :D <33

2011-05-02 @ 08:41:58
URL: http://bellooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm