Snööörvel mys

Hejhej :) Vet att jag inte bloggat försen nu.. slarvigt gjort. Men när jag kom hem från skolan tänkte jag träna med bagartorp men jag har prov som jag måste plugga till sa min mor. Så när jag kom hem kolla jag på tv  och sen sov jag fram till halv 7.. :O Guud var jag var trött asso. Idag ska jag sommna tidigt. Men nu är jag hemma hos Pappa för jag skulle hämta mina nycklar, but I can't find them.. Dom kanske är hemma hos mamma ändå då.
I helgen ska vi iallafall spela någon cup som heter Lampe Challenge. (Yay, har äntligen lärt mig vad den heter!) 
Det var typ evigheter sens jag körde match känns det som..
Innan träningen i torsdags ♥ Jag är ju den som flinar som ett fån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm