Panic alarm!

Hej på er. :)
sitter här med pappa och pluggar spanska, för imorgon är det prov. Sen har vi fått hem en massa papper om hur man sitter i sekretariat.. Jag kommer så faila när jag ska vara de.. Det var typ såhääääääär mycet att kunna! Och vi får tillochmed köra med förenklade protokoll.. Men får väll läsa på lite om de då. Btw så är det bara 6 skoldagar kvar för mig! Eller igentligen 4 för 1 en dom dagarna ska vi till djurgården på typ "picnik", och en annan ska vi ha typ fotbollsdag. Så de är ju chiill :D MEN JAG HAR FORTFARANDE INTE KÖPT KLÄDER TILL SKOLAVSLUTNINGEN!!!  Panic alarm liksom! Men i helgen ska vi typ åka och köpa de.. :) Sen ska jag till Grönan på söndag. Kulkul.
Aja ska plugga mer, hejdå :)
Saknaden är stor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm