Jag hade faktiskt gjort ett inlägg när jag kom hem, men jag glömde liksom att publicera de..

Hejhej hemskt mycket hej.
Idag på träningen var vi bara 4..! Eller 5 från början men Donny mådde dåligt så hon gick hem efter ett tag =/
Men så är det aalltid på onsdagar typ.. Och sen är mina planer heelt kraschade dör nästa helg (inte den som kommer nu, utan nästa ;)) För de var ju så att på lördagen skulle jag till Grönan med massa och fira Kakans födelsedag.. Och sne skulle jag och Michelle sova över tills på söndagen för då skulle vi till grönan igen med jacob, Oliver, Axel, Ocn nån annan okcså.. :( Plus att jag skulle köpa guldkort då..
Men nu fick jag reda på att vi har cup då! Det är ju askul, men blev bara fett sad över min perfekt planerade helg -.-

Aja det var allt.

Igår hemma hos Filippa.

Michelle skulle hjula.. Fast nä :D


Bedrövliga vi e :)


Hej Elin på toaletten :)

Hade inge smink på mig idag.. :D Ska sluta med smink så de så..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm