Ipaaaad

Cha på er alla. Nu är det ju så att Maria fyller ju år idag och hon hade liksom köpt en present till sig själv, och hon har köpt en iPad! :) just nu sitter jag ju och bloggar på den. Jag och pappa hade typ värsta festen med photobooth för han visste typ inte ens att det existerade x) så vi typ tog lite roliga bilder ;) men eft er skolan var jag ju med Donja och vi åkte till Vällingby för jag skulle köpa en present till Maria. Men det här är iallafall Feeett coolt.. :D thihihi.. Aja i morgon ska vi ha temadag i skolan. Sexdag ska vi ha ;) haha kulkul. Och sen ska vi inte ha träning imorgon heller för vi ska få utbildning för att sitta i sekretariatet. Vi ska nämligen göra det nästa cup. Men aja jag ska kolla lite andra saker, hejdå på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm