Hej jag heter elin Rindemar, har en superdålig bloggupdate.. Det var väll allt?

Hej :D
Vet att det var 2 dagar sen! :( Men datan här hemma har vart helt knas i bollen så den har typ inte funkat -.-
Igår så var jag iallfall med Donja och Några andra människor.
Först träffade vi några killar som hette Martin och Nima.
Sen hämtade vi hennes supersöta syskon på dagiset och gick hem. Sen så skulle vi bara gå ut lite och då ringer donjas kompisar och säger att vi ska komma till starbo! HAHA!
Gud kändes sååå fel att vara där.. inte för att vi gick in eller var seriösa men endå^^ Där träffade vi några andra som hette Batch, Alex, Andres och Martin  igen. Efter ett tag tagga vi till Grottan och jag hade verkligen inte lust att gå dit eftersom att det var massa i min skola som var där^^ Och sen är de för 7or och 8or också.
Men killarna gick in men vi hade ju inga pengar så vi kunde inte följa med. Men sen gick vi hem till Donja iallafall och jag sov där. Och idag har vi vart i Vällingby.

Från Draman i torsdags. Jag och Cansu ska föreställa gröna aliens typ.
Jag vet vi ser ut som 8 år! :)






Jag har en Melody på mig.. :) (donjas syster)

vi kollade lite på Melodys match också.




mihi jag ska hjula.. :)



Såhäär tuff tjej!



Tönten leker cool på en moped! :)

Nya örhängen köpta idag. 49.50 kr Åhlens.

Ny tröja köpt idag. 79 kr ginatricot.  Misslyckad bild (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm