Har du en pistol i fickan? eller är du bara glad å se mig? :)

Hejhej :)
Förlåt för att jag har den seemsta upptateringen någonsin.. :) Men det får ni leva med.
Iallfall, ingen bloggning igår.. Gjorde ändå inte så mycket :) Var i skolan, tränade.
Idag har jag tränat och inte så mycket mer.. :)
Och jag äälskar det vi håller på med nu på träningarna.. :) Thihi..
Sen stretchade vi, eller hur du nu stavas, efter träningen också idag. Det brukar vi liksom inte göra och det är ju inte så bra för jag har blivit så fruktansvärt ovig =/ Och ont i rumpan har jag också för jag var ju bara tvungen att klumpa till det när jag skulle gå av bussen! Men de e chiiiill :D

Haha ne, nu ska jag se till så att ni slutar slösa er tid på mouaa! :)



Hej Elin. Är det bra? -Jo tack det är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm