Don't say no,no,no,no,no. Just say Ye,ye,ye,ye,ye

VEM VANN ÖVER ALEX PÅ ARMBRYTNING!? Exakt!
Ahh.. Kände mig fett stark efter det.. :) Han har faktiskt fått mer muskler sen sist vi körde måste jag säga (;
Men ingen match för mig ni vet.. (; Haha nu har jag haft min glädjestund so back to reality.

Idag så åkte jag direkt till träningen efter skolan (hade sakerna med mig) för jag visste inte vart mina nycklar var och ingen kommer hem före mig så jag måste liksom ha dom. Så jag fick ta med mig sakerna på morgonen till skolan. Men efter träningen så åkte jag hem till pappa och där låg ju mina nycklar, som jag hade sagt till min kära mor. Men hon trodde dom var borta så hon var ju bara tvungen att flippa ur igår -.- Men aja, nu har jag dom iallafall.
Idag på träningen tränade vi med 99orna för deras coach hade typ möte eller nått så Erik fick coacha dom också.

Dagens outfit.
•Tröja från thailand.
•Byxor från H&M.
•Tights från Kappahl.

Sen var jag bara tvungen att skriva denna lapp till mamma..^^
Hon får se den när hon kommer hem snart :D Haha tönt jag är (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm