Donja Gästbloggar!

chena folket!
haaha,
jag heter Donja och är Elins favorit björn.

men iallafall!

idag hade vi en friends/sammarbetsdag i skolan.
eftersom jag är friendsare(kamratstödjare:P)
så var jag tvungen att vara på en av sammarbets stationerna,
jag skulle vara ledare dåra.
min "aktivitet" var knuten.
en svin tråkig lek.
efter att ha lekt den med 8 olika grupper från låg- och mellanstadiet
kan man nog lugnt säga att jag hade tröttnat.
ååh gud, jag höll på att lacka ur totalt på alla killar som lekte tuffa och tjejer som lekte överklass.
usch usch.
efteråt drog jag hem och sedan till Elins skola och väntade på henne i tio minuter tills hon äntligen slutade.
sedan åkte vi hem till henne och åt(nu).
och nu ska vi dra !


puss!

kolla in min blogg för den är bäst ;)

DONJAS BLOGG! CHECKA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm