Det snurrar i min skalle..

Heeey :)
Som sagt så var de ju grönan idag för mig. Jag åkte först dit med Jessica och Kakan och sen när vi kom dit så träffade vi Jacob, Erik, Axel och Elliot. Sen typ köpte jag guldkort och åkte massaaa saker.. :) Men runt 2 var Jessica och Kaka tvugna att gå för dom skulle rida.. Så då var jag där med the boys. Och jag åkte faktiskt blå tåget och det var typ bland det absolut värsta jag någonsin har gjoort! Typ superläskigt.. Tror nog jag dödade Jacobs öron lite också :) Sen vare ju spökhuset också.. Man kan ju säga det såhär, den mesta tiden där inne låg jag på golvet! :) Haha, seriöst varje gång det kom nån läskig så slängde jag mig typ ner på golvet.. Men de är ju coolt!
Sen när jag sprang ut på bolkongen så kommer dne där läskiga snubben från Saw och typ nästan äter upp mig! Fast då vare en okänd tjej som ställde sig typ emellan oss och räddade mig :) Sen träffade jag donja och hennes umgänge också, så var med dom ocksåå.
Men nu måste jag sova! Hare bra bilder får ni imorgon älsklingar! :D
Erik, Jacob, Jag och Kaka i twister!

Kommentarer
Postat av: JessiiiiiiPessiiiiiii

Och tyvärr så fick ju jag inte va me på bilden för jag satt näst längst fram me en okänd tjej eftersom jag fick åka själv :(

PUNK

2011-05-30 @ 07:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm