Då kör vi hårt.

Hallo :)
Sitter här nu med Jessica. Mamma kommer snart hem med Jörgen och då åker viii.. Jessica ville bara joina min packning lite :) Men nu är min väska klar så de e helt perfa.
Har btw superont i min högra rumpa och min högra armbåge ;O Men de e ju coolt liksom.
Idag hade vi redovisning i skolan på svenskan. Jag skulle hålla ett tal, och jag höll ett tal om Jessica... :)
Tog med mig skolfotot från 3an och det blev ju bara liite galet när alla skulle se hur fula vi var på det fotot.. :D

Men bloggar där. Hejdå.


Hakan och jag asso! De e grejer!

Om ni undrar varför Jessica har ett plåster på sin haka e de för att hon slog i den när hon svimmade för några dar sedan.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm