'Cus i belive in life

Chenachenaa.
Idag så kunde in Erik träna oss för han är i Ungeern! eller han kom mer typ hem idag eller nått sånt :)
Great! Jag gillar Eriks träningar.. :) Men igentligen skulle Massimo träna oss med han blev sjuk så Marc tränade oss iställlet :) Bra tränare där, det gillas.
Aja, Efter skolan åkte jag till mammas jobb och Gymmade :D Kulkul. Jag typ cyklade, sprang på springband och en massa andra saker som jag inte vet vad dom heter. Sen åkte vi hem, jag tog min väska och åkte direkt till träningen.
Jag har ju banne mig haft värsta idrottsdan (; Först 2 timmars gympa i skolan, sen gymma sen träna. I feel good, lalalalala..! Haha aja, nu ska jag in på schoolsoft. Ett tag sen jag var inne där faktiskt ;O

Hej suddig bild på mig men de är ju chill!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm