Spritt språngandes galen

Olivia <3 om Måste få ut det ur mig..:
vem menar du, meanr du hon p bilden? xd <333

Svar: Haha ja, men jag drev ju då förståss ;D<333


bella om Måste få ut det ur mig..:
ASSÅ DU GÖR MIG SÅ HIMLA ""##¤%¤&/()(=)/%&¤#"""""@@@@@!!!! KNÄPP
du är en tönt,ett emobarn, du har haft din fjortis tid, du kan inte stava, du är blyg, du är tråkig, du är FET! jävla fetto!!
gud jag behövde verkligen :)

Svar: Aw, tack ditt jevla fettobarn! :D
Du kanske borde vart på träningen idag (;

m om *Geesp*:
Älskar du ditt lag eller vill du byta?

Svar: Klart jag älskar mitt lag! :) Nejnej det vill jag iiinte (:





Kommentarer
Postat av: crystelbella

Varför???? berätta!!

2011-03-04 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm