Pjuh

Hola! :)
Fick lite brottom imorse för Donny sa helt plötsligt att vi skulle vara i vasalund mycket tidigare för vi skulle träffa några kompisar innan..
Så jag fick typ skynda gärnet till spångastation.
Men sen när vi kom dit så var dom liksom ändå inte där? ;O
Så jag fattar inte vad flickan snackade om.
Men sen hade vi träning tillsammans med f-98 Råsunda och efter det så gick jag, Donja, Bella, Aura, och Hedda till Solna centrum för dom skulle äta för dom har dubbelträning idag. (Det har vi imorgon)
Själv så hade man ju (såklart) inte med sig pengar, men jag var ändå inte hungrig+att jag hade en halvupäten Corny i min jackficka som gjorde susen.
Sen gick Donja hem och restan av oss gick tillbaka till Vasalund och typ, kollade på p-98s träning.
Nu är jag hemma och jag har ont i min högra skinka pågrund av jobbig träning igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm