lika snabb som blixten

fick nyss reda på att min lilla sixten kommer hit snart ! :D alltså min mammas kompis hund! haha
nej men jag älskar han. och han älskar mig, fint par som vi är! så fixa nyss så alal sovrums dörrar är stängda eftersom han har en viss fömåga att gå in i alla sovrum ta något lekbart och stöka ner allt!
för er som undrar hatar elin bokstavligen honom :( förstår inte riktigt varför. visst han bet ett litet hår i henne byxor när han va valp. men liksom de går inte att hata han. han e ju så sööööööt :D
gulligt inlägg ;s hahah om hundar?
ni få stå ut me ett tråkigt inlägg utan bild.men ja har ingen bild på honom. jag hatar inlägg utan bilder :s

puss jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm