Jag har ont här, där, där, här... och i magen!

Chacha alla sköna fellas!
Angående rubriken så har jag ju då träningsverk..
Speciellt, i magen! (;
Haha, känner att det här var absolut totalt ointressant för er, meen, read it or live it!
Herregud det där kändes så töntigt att skriva..
"Read it or live it! Mhhmm!"

Okej, okej. Jag ska nu återgå till
 lite mer normala saker :)
Idag så hade vi först träning, sen gick jag, Linnea, Ines och Mimmi och bada.
(Mimmi kollade bara på för hon var sjuk^^)
Efter det så gick vi till någon Pizzeria som Linnea visade oss.
Sen körde vi basket i dom små hallarna och sedan träning igen.
Sen sommnade man på 509:an bussen också!
Men det tar 40 min för mig att åka den, så då kan man faktiskt få sova lite! (;
Imorgon ska jag moppa med Olivia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm