Inte idag heller..

Igentligen så skulle jag ha fått en ny mobil idag+ Comviq.
Men nu är det typ så att mitt Telia abonemang tar slut på torsdag, så jag kan inte få det försen då :(
Men det är ju oiförsig bara 2 dagar så de e lungt :)
Och jag fick gå hem från skolan idag :( För jag hade glömt att mitt busskort tog slut idag.. Och det snöade!

Idag mååste jag plugga till Engelska prov imorgon.. Fattar absolut inte vad vi har prov på ens? Vår engelskalärare säger typ 40 st olika sidor, sen säger hon bara "vi har prov på de". Ska man kunna allt på sidan eller.. BLÄÄÄ!
Nä, nu ska jag dricka för jag är törstig!

Btw: vi hade typ någon intruduktionsdag idag (Provdag för nya eler som kanske vill börja tills hösten) och hela vår korridorr var så sjuukt full! Det är totalt typ 25 st nya elever som kanske ska börja i sjuan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm