I'm gonna get fat man..

Herregud vilken kväll! :)
Helt fantastisk :D Först Dammatch och sen Herrmatch, superkul!

Och nu måste jag berätta angående rubriken..

Innan matchen börjar så kastar dom ut frisbees, och om man fångar en så får man tävla i halvlek.
Och jag fick en. (eller igentligen var de en annan tjej som fick den men hon ville inte ha den så jag fick den)
Och tävling gick ut på att man skulle sätta frisbeen i en korg typ, och vem satte den? JAAAG satte den bitches!
HAHA! Och då vann jag 2 kilo choklad :O HerreJesus säger jag bara..

Och juste! Gissa vad jag har brevis mig ;) En ny mobil :) Äntligen asså..
Och på fredag blir comviq :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm