Don't hide yourself in regret

som sagt elin har bloggpaus sååå.... bloggen e min tills måndag! ;)
känslan e att statestiken kommer goo ↓

SHTEEEEEK PÅ BALKONGEN!
100 + ute så inge tveeek. våren e påväg o jag e glad! gräs synd lite här och där. synd bara att man har ett gipsat ben annarsskulle ja lätt kunna ta en spring tur. längesen jag gjorde de nu. eller typ va me vännerna. meen.. det gör ja inte idag, tyvär! kan ju också ägna min tid på att säga att ja typ ha missat 2 vecker av skolan. som kanske inte är sådär jätte bra. typ 2 ½ kanske. eftersom att ja vait på sjukhus osen nu i veckan va jag sjukling sens onsdags osen gick i skolan igår. dagen fullkomligt sög. skulle kunnat stanna hemma eftersom vi ändå inte gjorde nått förutom att kolla på film ha håltimme och skriva av en liten text. sen hände masa drama jag inte ska ta upp här på bloggen. men dom sköna dagar jag va hemma spänderade jag min tid på typ elin starud! hahah den ända som va hemma när jag va det. stackarn e jätte suk :(

känner att de blev ett till misslyckat inlägg här på elins blogg :D men.. ni får stå ut eller bara komma tillbaks på måndag! men ja försöker ju iaf. och det är ju de som är mningen! eller hur? ;)

men ja fortsätter på detta inlägg med att säga att jag önskar att mitt knä våre friskt. tänk allt ja kunde göra just nu då. jag önskar att en fe kan komma med ett trollspö o viffta lite med den så jag kan typ göra en blackflipp från ingenstans, hoppa upp o ner, springa, rida, cykla, hoppa fallskärm, bangujump och typ 100 andra saker som jag vill kunna göra! skulle va typ awsööööm!


lagom cool bild från dagen innan ja opererade mig. lägg märke att wille snyggt pekar på mitt hål i min byxa


puss jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm