Det blev inte så mycket mys kanske..

Heeeeey :D
Jo, Elin Rindemar lyckades förstöra kvällen lite igår genom att spy ner typ hela Jessicas källare :$
Gissa om det var pinsamt liksom..
Så jag är ju då kind off sjuk ;O
Men jag är fortfarande hemma hos Jessica med Kaka, (Becca åkte hem igår kväll för annars hade hon behövt gå upp jätte tidigt på morgonen p.g.a någonting) fast pappa kommer och hämtar mig snart.
Men jag hade kul innan min spyolycka iallafall :D

Men imorgon fyller Jessica år..
Gratta henne eller nått, för annars.. Kan hon bli riktigt sur.
Det ända flickan snackar om är att hon fyller år imorgon så (;


hej jätte gammal o oskarp bild på jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm