Working on my tan!

Jora! En fin bh-rand och en fin linne-rand fick man alldeles nyss.. Men de är ju coolt :) Och vi ska inte snacka om min mage.. Pjuuuh! Brownie om jag får säga det själv! :)
Idag har jar iallafall vart på skolavslutningen i sundby och kollat på alla stackars barn som fick sluta idag istället för 2 dagar sen som mig.. Hihi :D Min bror går ju kvar där också så. Sen drog jag och mamma till vällingby och åt lunch på Waynes coffe och typ köpte blommor och lite sådär.

Alldeles snart ska vi åka hem till Familjen Gyllencreutz :) Längesen! :O Men Micke har fyllt och och steffi ska fylla år så vi ska fira dom. Men bloggar sen.



Dagens outfit.
Tröja från Veromoda.
•Shorts från H&M.
•Skärp från Dea axelsson.


Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm