Texting you right now babe

Heeey.. :)
Vaknade för sisådär 1 timme sen.. :D *gäääsp* Älskar att sova länge. Fast, det känns lite som att man sover bort hela dagen "/ Men anywaaay!
Nu sitter jag vid ett bord och har precis ätit frukost. För tillfället så kollar vi också på sistaminuter resor.. :D
Jag vill åka till Cypern!

Igår på friidrotten.

ALLA tjejer hade seriöst magrutor :O


My ticket'

btw! Igår när vi kom hem från mammas kompisar så kollade jag på tv, och då kollade jag på "Euro sport" och där visades samma friidrotts tävling som jag hade vart på! Jag letade efter mig i publiken men jag hittade inte mig..
Men fett coolt ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm