Nba2k11

Cha på er.
Hade ingen lust att sova så dygnar inatt. Men vad har jag gjort inatt då? Jo jag har typ dunkat musik med mig själv och spelat nba2k11 med min bror. (basketspel på Xbox) aaaskul faktiskt :D Mitt lag som jag körde med vann :) 
Haha. Men ja, om typ 4 och en halv timme så ska vi åka till landet.. Har lite tråkigt så kände för att upptadera lite. Aja, nu ska jag spela mer nba2k11 biatches! 
PUSS.
 
Btw: Jag är kär Timbuktus nya låt "Resten av ditt liv". Haha älskar att han sjunger på skånska! :)

Sjukt kul spel! :D

Kommentarer
Postat av: tcw

Hej, du kanske kommer ihåg min fanfic? Tänkte börja igen om tillräckligt många vill. Rösta gärna! :)

2011-06-27 @ 16:35:09
URL: http://thecoldwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm