Jag har nu 120 kr på Sf BIO gott folk!

Chena. Nu är jag hemma efter avslutnigen och prisutdelningen. Eh, ja. Vi sprang in som vanligt i hallen och sen började dom dela ut priser. Sen var det inte mycket mer med det :P Dom som fick pris i vår lag var Olivia som fick "Energipriset", Jessica som fick "Mest utvecklade" och jag som fick "Coachens pris". 3 st varje lag får sånna priser alltså. Sen finns det andra priser. Men det där är liksom "standard priserna" om man säger så.
Men imorgon ska jag sova länge, och sen ska jag träna :)
Jag glömde btw berätta att jag, Jessica och Kakan åkte hem till Kakan efter skolan. Sen kom min mamma och hämtade mig för vi skulle köpa present till steffi. Sen fick jag ett par mjukis-kortis-byxor också.
Sånna här shorts fast i mörkblå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm