Its summertime

Det går ju liksom inte att ha bra blogg upptadering när de är sommarlov.. så de får ni leva med :)
I fredags så var vi iallafall bjudna hem till Gyllencreutz familjeeeen.. Och jag sov över där. Igår vaknade jag upp i steffis rum och var med henne hela dan. Bad och soool! :) Idag har jag bara fixat hemma typ. Måste städa mitt rum också.. :/ Men jag vill inte.. Jobbigt det blev.
Maria och Nicoline kom hem från deras kryssning igår förresten! Dom har vart och kryssat med nån stooor båt. Dom har vart i Italien, Spanien och Frankrike! Gissa om man är liite avundsjuk? ;)

Michelle, Jessica och jag på skolavslutningen

Cansu, Jessica och jag :)

The class..

Kommentarer
Postat av: victoria

Hej! har du lust att rösta på min kompis i en tävling?

Felicia Stenberg, nummer 3, skulle betyda mycket!

alla som röstar på henne får en länking av henne när tävlingen är slut.

länken finns här:

http://claranybergs.blogg.se/2011/june/alla-som-tavlar-om-en-header.html

kram

2011-06-13 @ 13:40:34
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm