För jag ska ta min boll och gå till basketplan..

Hej :)
Jag och Donja har ju somsagt vart på Grönan idag. Vi åkte först till Cityterminalen för att lämmna våra träningsväskor där. Hennes mamma har en pressbyrå där så vi kunde lämna dom där. Sen åkte vi till grönan. vi åkte hem från grönan typ 3, sen åkte vi till Terminalen för att äta och ta våra väskor för att sen kunna åka till Baskethallen. Sen vare träning tillsammans med det andra f-98 laget :) Imorgon vet jag asbolut inte vad som händer. Nått blire väll iallafall.


Haha dålig bild men wte..

Haha juste på vägen till träningen så hade dom anordnat nån tomtips grej  i terminalen!
Man kunde göra feett roliga skaer :D Här har ni en spegel där lite är Donja och lite är mig.

haha..

Donja körde lite papparazi på mig i hallen..



Nej jag gör inte fjortistecknet, jag gör "I got my eyes on you" tecknet mot Donja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm