asso elin du suger!

Hur längesen var de? 1 vecka typ? Jo men bra jobbat tjejen. Aja vi kör på som vanligt bara.
Idag har vi åkte till Skansen (såklart) men skolan och där hade vi tippsrunda och sen vann ju jag, Michelle och Daniela såklart :) Sen efter det så åkte jag och Michelle hem till henne och typ gick till en park och hade kul.. :)¨
OCH IMORGON HAR JAG SKOLAVSLUTNING SÅ SUCK IT! Gahaha! Vi slutar 2 dagar tidigare än barnen i sundbyskola och vi börjar ändå samma dag, livet är härligt ibland asso :) Men jag ska iallafall inte ha på mig klänning imorgon! Shorts blir de allt. 
Men jag ska börja blogga bra nu! Bloggar imorgon :*
Igår hade vi lagavsluting hemma hos Mimmi och vi badade och spelade basket :)
Hela laget äter mat :)
Sen körde vi såklart basket i poolen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm