Yuo dont have to look above the stars.

Chaaa :D Ja, som sagt har jag ju haft bloggpaouse. Tills idag! Så jag kör på som vanligt.
Kan berätta lite snabbt vad jag har gjort det senaste dagarna.

Tisdag: Tränade bara.

Onsdag:
Tränade och efter träningen drog jag, Mimmi, Linnea, Bella och Sandra hem till mimmi i mitt lag och badade och hade det chiill.

Torsdag: Tränade och efter drog jag, Donja och Elin i det andra f-98 laget till Nälsta och bada!

Fredag: Jag och mamma var i vällingby och shoppade.

Lördag:
Jag och mamma var i stan hela dan och shoppade lite mer och sen på kvällen var jag med Elin, Antonia och Carolina i min förra klass.

Igår: Jag, Carolina, Antonia och Tova sov över hos Carolina. Vi kollade på en skräckfilm som heter "Triangel". Skitbra fast waaay to complicated :S Vi typ var ute mitt i natten och sen sommnade alla klockan 6 på morgonen så jag är feeeett trött.

Idag
drog vi 4 till Vällingby och jag köpte ett linne. Sen lyckades Carolina få en gratis cheesburgare på Donken också. Duktig tjej :)
Sen skulle jag igentligen gå på BIO med Fredrik, Albin, Axel och typ Daniel klockan 7 men min pappa ba "näääääääääääää!" -.-----------> Aaaaja.


Nu ska ni få se det jag köpt.

Dagensoutfit.
•Linne (Nytt, köpte idag) från H&M 50 kr.
•Shorts (Nya, köpte i lördags) från Cubus 199 kr.
•Halsband från ?


Kjol från Cubus 69 kr. mamma tycker att jag inte klär mig så "femenimnt" så hon var tvungen att köpa en kjol till mig..^^ Fast den är faktiskt väldigt söt på!

Vitt linne från Cubus 129 kr.

(HEEEJ semst bild..)
Orange överdel från H&M 79.50 kr.
Svart underdel 30 kr.

Svarat Balerina skor från Dinsko 249 kr.

Solglasögon från Puktshop 50 kr.

Ni får värkligen ursäkta alla hemska cambiler men orkade inte ta kort med mobilen..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm