Vart ute och sprungit

Tjeeena bloggen ;) Kom hem för typ 40 min sen. Vart ute och sprungit dårå. Jag börjar verkligen få flyt med det här springandet! :D Hahaha.. Vet inte om jag har berättat det men jag har gjort min egen träningsbok (eftersom att våran coach inte gjorde nån!?) som jag fyller i varje dag vad jag har gjort för träningssaker! Vissa grejer måste jag göra varje dag, och andra gör jag bara. Men det jag måste göra är: vara ute och springa/jogga, situps, armhävningar, 90 grader och strechning efter joggningen. Och det rullar på väldigt bra! :) har sprungit varje dag förutom 2 sens typ midsommarafton. 
Okej kände att det blev värsta  träningsinlägget men det gör inget :) Förresten så ska min KK (kompis kakan) fixa en design åt miiig :D Och Bella lärde mig med sitt stora huve' och lilla hjärna hur man skapar en ny blogg men med samma domännamn! Tack gullet! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm