Så suck it!

Vem har fått en sparkcykel? Exakt mannen, jag har fått en sparkcykel 8) Iiiiiii, Blev fett glad! Det var såhär att Antonia hittade en sparkcykel i typ söndags, och hon hade liksom redan en, SÅ JAG FICK DEN!!!
Har aldrig haft en egen sparkis! :') Den är röd som en ferrari!!! Coolt.

Men nu sitter jag här och typ andas, blinkar och sånt där skit som bara händer utan att man själv får bestämma.. =/
Ha det bra, puss på er. Imorgon blir det grönan med Antonia, Carolina och Jessica.

Förihellskotta vad lång tid det skulla ta o' hitta en bild som kunde få göra detta inlägg sällskap då!!

Kommentarer
Postat av: bella

Men Bella fixar ju allt?! smart jag äääär ;D <3

2011-07-06 @ 00:28:07
URL: http://crystelbittar.blogg.se/
Postat av: FELICIA STENBERG

har du bloglovin , isåfall ska vi följa varandra?

älskar din blogg, den är super bra!

puss & kram!

/felicia

p.s. skriv i min blogg i en kommentar att du har lagt till mig isåfall så lägger jag till dig :d

2011-07-06 @ 23:04:44
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm