Nu måste jag bara leva med bilden i 5 år..

Hej alla!
Runt 4 i eftermiddags ringe min kära mor och sa att hon skulle komma och hämta upp mig, Felix och pappa om en halvtimme för jag och Felix skulle förnya vårt pass.
Usch, me don't like. Haha, och pappa var så dum! När jag skulle ta mitt kort så ställer han sig typ framför mig och säger typ nått och börja garva, och då typ bryter jag ut i stöörsta garvet! Killen som hjälpte oss blev typ fett irriterad och grejer! Han ba "Aa, vi får väll ta en ny då. Eller vänta.. Den här blev faktiskt bra.." Sen när jag fick se bilden, man ba "A visst! BRA!" -.------> Haha det var typ sekunden precis innan jag börja garva så jag har typ asspända läppar och grejer. Och det bästa av allt damer och herrar! Jag spottade på linsen när jag garva. Applåder? Nej tack, det är bra. ^^

Kom hem för typ 1 timma sen, har vart ute och sprungit och gått med mamma och Jörgen.
Men ha det bra!

Sliten och seg tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm