Dontcha' wisch your girlfriend was a freak like me? -probably not..

Tjena på er! :)
Vet att jag bloggar lite sent sådär.. ;$ Inte bra. Men idag har jag ju iallafall vart på Grönan med Carolina och Antonia :) Igentligen skulle Jessica vara med också men hon försov sig (jag visste att jag skulle ringt och kollat att hon var vaken..pust. ) och sen skulle hon ändå tydligen iväg vid 4 så hon kom aldrig. Men vi hade det chill bara vi 3, så det var coolt B) Lyckades få till oss gratis slush och grejer! det är härligt asso.
Och sen när vi skulle gå spökhuset så bestämde vi oss för att ha lite kul så vi satte oss i en trappa mitt där inne och tog fram läsk och pomefritties och hade värsta myset! Eller ja.. Ända tills det dumma monstret kom och jagade bort oss ;) Sen försökte vi stanna där inne så länge som möjligt, så vi gick tillbaka hela tiden, men då blev monstrerna bara sura och bad oss gå ut :'( BUUUUHUUUU! 
Men imorgon ska jag typ vara med Donja, Feddan och Albiiino. Puss på er, ha det bra  :*
Weeeäh =/ Har stor bildbrist nu när sladden är hos mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm