Vilken dag asså..!

Oh herre..
Största grejen idag i skolan!
Det har börjat en ny tjej (och en massaaaaa andra nya) som jag och Jessica redan kände från sommaren.
Och vi tyckte att hon var lite jobbig efter ett tag och tyo ljög o så..
Så Jessica börja dissa henne, o vara med andra.
och då blir hon sur och börjar öjuga om saker inför andra som hon precis träffat.
Så säger vi ifrån, (+ en massa andra som irriterade sig på henne) så hon springer in på toan och ALLA i hela sexan stog och banka på dörren och ba "kom ut!"
Det var inte så bra ;O
Men sen kom en lärare och fick bort alla därifrån och sen ut henne..
Så jag, hon och jessica fick typ prata i lärarerummet. (Jag fick kakor (y))
Men det är lungt nu tror jag.
Eller, det får vi ju se imorgon.
Men dagen var helt vild. Vi har fått 3 nya i klassen, 2 tjejer och en kille.

-Längtar tills helgen


Kommentarer
Postat av: Jessica

wuuuuuuuuuuuuuw..... stööööörsta bråket! taahahha :D kakan sa de :DDDDD

2011-01-13 @ 15:47:15
Postat av: bellaaa

Haha vare verkligen stort eller va de bara de att hon va lite känslig..?! ;D



längtar gör ja med <3

2011-01-13 @ 15:57:45
URL: http://crystelbittar.blogg.se/
Postat av: Elin. x)))))))))) <33333

Är det vem jag tror att det är?:OOOOOOO <333333

2011-01-13 @ 18:15:50
URL: http://elin.axelqvist.com
Postat av: Axel:)<33

Japp. Elin det var frida;D

2011-01-16 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm