*uschiamej vad jag är trött*

vaknade 2 idag -.-
Eller mamma drog upp mig ur sängen kl 2..^^
Aja, nu ska jag berätta om tågresa.

Tåget var försenat så vi fick vänta på stationen ett tag.
Men sen kom de.
vi börjar åka och jag har typ tråååkigt.
Men blir det en liten samling runt Erik (coach) och han börjar berätta om olika knashistorier som han vart med om..^^ Olivia i mitt lag fick typ spel när hon fick reda på vissa saker x) Hahah det var fett kul :)
Sen så kom jag och Ines att tänka på sista natten.
Vi skulle igentligen gjort en massa 'bus' med Erik, men alla sommnade.. (faiiil)
Så vi tog mitt blå nagellack och försökte måla Eriks naglar, men det gick ju sådär..
Han fick iallafall ett blått sträck på kinden :)
Sen håller Ines lite vatten på honom.. Och då vill ju Erik såklart hämmnas..
Saken är bara dte att Erik hämmnas alltid 10 gånger värre^^
Så han tar av sig sin svettiga och sjukt illaluktande strumpa och trycker in den i hennes face x)
Stackars asså..
Sen gör Andreas samma sak- Häller lite vatten på honom.
Då Ställer jag mgi bakom honom och sen hjälper jag Erik att putta ner honom i säterna så att Erik sen kan trycka sin svettiga sko mot hans näsa..
Vi bettede oss verkligen som djur!
Stackars alla andra okända som satt på tåget asså..
Sen skulle vi ta de lite lugnare.
Och jag typ står och snackar med andreas, mimmi och David tror jag när alla känner en äcklig lukt.
Andreas typ springer ut till nästa vagn, men jag fattade inte vad det var som stank.
Sen ser jag att Tannaz har kräkts. Stackars henne alltså ;O
Så alla typ går och försöker få lite 'frisk' luft eftersom att vår vagn stank fotsvett och spya.
Sen var tåget försenat också, men tillslut var vi framme.

Nu är min syster här och jag måste underhålla henne.

laget efter någon match i lund.
Jag är nästlängst till vänster ;D

Kommentarer
Postat av: Tova

blöhö jag villr följa med :(

2011-01-07 @ 18:46:53
URL: http://tottelinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm