Som utvecklingssamtal.. fast värre

Åh Herre Jesus..
Alla i vårt lag ska ha så här lite snack med coachen, sjäv med honom dåra.
Asså, det är typ som utvecklingssamtal, fast värre dårå, för då e ju mamma och pappa med! 
Men nu vare inte så, lääskit ;O
Haha nejdå, bara lite kanske..
Men han hade en massa frågor som man skulle svara på som typ "vad tycker du att du är bra på" "Vad är ditt mål" 
osv osv..
Och jag visst eliksom inte vad jag skulle säga på vad jag var bra på!?
Usch vad svårt det var att bara säga något typ..
Så han gav mig en läxa^^ Jag ska komma på vad jag tycker att jag ä bra och dålig på.
Jag bad honom skriva läxa på min hand så att jag skulle komma ihåg..
Annars hade jag ju bara glömt det licksom.
Så jag jobbar på det!
Men jag gjorde faktiskt en "att Göra lista" när jag kom hem!
Vi ska till ett reningsverk imorgon och det är darför jag ska ha matsäck^^
Oh, juste. Vill ni veta när jag vaknade idag eller!?
Jag börjar 20 över 8, och jag vaknade 13 min över 8!!
Och det fantastiska var, att jag hann! 
Jag var så sjuukt stolt över mig själv asså (a)
Vi hade gympa, och den börjar halv men vi ska sammlas 20 över 8 så jaa, jag fick typ 10 extra min (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm