Som du vill..

Jessica tvingar mig att upptadera..
Bäst att man lyssnar, ni vet ju hur hon är!
Fast.. kanske inte..
Men jag sa till henne att jag inte hade något att blogga om, men då kommer ju såklart det där lilla nötskalet med en massa saker som har hänt idag som jag kan blogga om.
Så let's  get started..
Ja, skola var det ju idag också.
Vi kan ju börja med hans..
En lite smått bögig kille som lägger förfärligt läskiga blickar..
Jag, Oliver, Mir och Axel gick ner till vår kurator, och där ser att hans sitter i hans soffa, så vi går in och sätter oss brevid Hans i soffan.
Och jag dooog av garv! Hahah, han e så lustig :)
Men medans vi var där så missade vi "the My tiger show!"
Asså My och Carl i vår klass typ hade en liten fajt 8-)
Carl fick värsta såren och allt, stackars pojk..
Sen ska jag också meddela er om att Jessica Warren är dödssjuk!
Ehm, ja..
+att hon hatar frida larsson :)
Och där kan man nog inte göra annat än hålla med.
Det var nog allt hon beordrade mig om..

tha tööönts.. 8-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

om man heter jessica i förnamn o warren i efternamn får man alltid som man vill ;)

2011-01-29 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm