Make over girl!

Jag och Jessica är hemma hos mig nu (hon ska sova här) och vi har plattat min lillasysters hår.
Vi hade lite smått tråkigt så vi bytte kläder på henne och sminka henne också^^
Awiii, jag har hittat den perfekta sminkdockan! (;
Hahah drev, hon är ju faktiskt bara 4.
Sen körde vi super mario galaxy world, askul! :D
Jessica hoppade och jag styrde :))
Men nu ska vi hoppa ner i soffan och sätta på en... FIIIILM! 
awi awi awi awi!!! Hahah nää, så kul är de inte (;
aja, imorgon ska vi vara med Lilewille.
Gaaaalet tunga tjejer! ;D

Kommentarer
Postat av: A.T

Snygg blogg.. Hej jag heter Awi hahahaha

2011-06-20 @ 02:14:22
URL: http://awies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm