Korvar är goda, punkt.

Chacha.
Kanske ska börja tänka på refrängen..
Eller heter det inte så?
Känner att detta inlägg blir väldigt ointressant, och nu märker jag att jag har väldigt torra händer..
Treeevligt!
Heh, aa..
Men imorgon, eller nä, idag faktiskt, så ska jag åka och kolla på min brors match..
Sen så kankse vi ska åka och kolla på skidkläder till mig.
Vi köpte ju aldrig dom dära jättefiniga som vi såg ;(
Men mamma hade tydligen sett som i Kista idag så det var ju en väldig tur för mig.
Nu ska jag faktiskt sova, och imorgon ska jag sova itll minst 11! Annars blir jag sur.. Jag har ju inte sovit länge på typ evigheteeer.

Hejdååå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm