Jessica gästbloggar- elin is dead if someone cares! ;)

chacha blöööögääääään! ;)

bara jag som tycker elin e lite dålig på att infomera sej lite kanske?
poff sare så va hon bara borta....
nej men hon e på lunda spelen (?), aa nått sånt! nån basket cup tror jag. men kommer tillbajs på onsdag kväll!

aa kanske ska övergå till nått mer intressant? själv har js tyvär inte träffat elin sen skolan tog slut :( men jag  har typ varit mycke i stallet o me andra kompisar o hon me. eller hon har ju inte varit i stallet utan kanske spelat basket? ;) eller jo! ja träffa henne på bussen dagen innan nyårsafton! hon skulle till vasa hallen o spela basket as usual o ja skulle till my second home (stallet) .
kände att de blev en liten k.bry på de va? hahhaa...

inlägget blev inte så intressant som jag trodde de skulle bli! hahah!
jag säger ju att jag inte är nån bra bloggare.....

aja hejdå alla elins skojjiga små läsare!

kisses jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm