Jag. klarar. inte. av. STRÖMMAVBROTT!

Jag höll på att bli psykiskt skadad i hjärnan (det är jag redan men aja) när det blev strömmavbrott!
Det blev ju nästan i hela spånga ;O
Usch, jag försökte underhålla mig själv men det tyckte bara familjen var jobbigt så det blev bråk på golvet med bror istället :/  Eller, jag låg på golvet och skrek :D

Men jag skulle igentligen vart på en basketmatch nu, meeeen jag sommnade i min lilla säng så jag hann inte (a)
Aja, jag är ändå trött så.

Jag hann inte blogga igår för att först åkte jag till träningen efter skolan och sen när jag kom hem så sommnade jag vid tv:en efter maten och duschen.
Och mamma väckte mig typ 10 så då gick jag och la mig i min säng och sov (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm