Jag är hemma!!

Oh ja det är jag.
det gick inte så bra i cupen ;O
Vi kom 2:a i vår grupp så vi var tvugna att köra en match till för att komma till kvartsfinal och vi förlorade den så vi åkte ur :(
men nu ska jag berätta vad vi gjorde varje dag.

1 Januari

Tåget gick runt halv 4 från stockholms central till lund.
Vi är framme runt 9.
Vi packar upp och sen går vi och lägger oss.
(vi sov i en halv gympasal med alla pojkar-97!)

2 Januari
Vi går upp tidigt för att ha match mot det skånska basketlaget lobas.
Vi vann den matchen och efter det var vi bara hemma (om jag kommer ihåg rätt..)

3 Januari

Vi har math mot det Danska laget Horsholm, som vi vann mot.
Sen har vi en till match mot ett dansktlag som hette Sisu.
Och vi förlorade tyvärr.
Och så kom vi 2:a i vår grupp.
Sen går vi till ett badhus som vi hade gratis entre` till och badar och åker vattenrutschbana.
Resten av kvällen kollar vi på olika basketmatcher.

4 Januari
Vi ska möta Sisu igen.
Och om vi hade vunnit hade vi gått till kvartsfinal men det gjorde vi inte så vi var ute ur spelen :(
Sen åkte vi och hejade på p-97 match.
Dom kämpade så hårt asså!
Men dom förlorade också!
Jag blev så ledsen så att jag grät.. :P
Sen är det Disco men jag pallade inte gå.
Så jag och typ alla tjejer förutom 3 stanna kvar och några killar.
Vi har typ en najs kväll och så kör basket med varandra.

5 Januari
Jag vaknar av att Erik (coach) drar ner mig från min luftmadrass ner på golvet.
men jag orkar inte gå upp så jag ligger kvar lite.
men sen blir han sur och säger att vi måste upp för vi var tvugna att lämmna hallen senast halv 9.
En bil kommer och hämtar upp våra väskor och vi får göra vad vi vill tills kl halv 5, då skulle vi mötas i bollhuset.
Först kollar vi på matcher, men vi tröttnade efter typ 2 timmar så jag och tjejerna drar till stan och jag köpte en tröja på gina :)
Sen måste vi släpa våra tunga väsker ner till centralen och så börjar vår roliga tågresa :)
Jag hinner tyvärr inte berätta om den nu för jag måste sova.
Men den får ni höra om imorgon..

btw: tack jessica som upptaderade på min blogg medans jag inte gjorde de! ;D

Tannaz och Jessica någon middag i Lund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm